2013/11/19

Kolory. Różowy

14 komentarzy:

  1. z przyjemnością bym się znalazła teraz na miejscu tej pani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzy mi się z tymi Twoimi z poprzednich lat, które tak bardzo zapamiętałam ze względu na kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym zdjęciu nawet polubiłam ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go już nawet polubiłam w realu :).
      Marzy mi się fotel w takim właśnie kolorze fuksji :)

      Usuń
  4. Świetny, mocny akcent :) Niełatwo nosić taki kolor, ale w tych okolicznościach przyrody... pasuje doskonale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w tamtych okolicznościach jak najbardziej :)

      Usuń
  5. Hello, I like your blog! I found it some weeks ago and it's good to visit day by day. Thanks for the nice moments with your photos. Greetings, Éva from Hungary

    OdpowiedzUsuń
  6. co za kolor! :) Zdjęcie jest niesamowite! Niby takie proste, a widać w nim egzotykę, kulturę... Świetnie to ujęłaś!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...