2013/10/31

Październik

To był najcieplejszy październik jaki pamiętam.
Znów WFF przemknął obok. Przekartkowałam katalog filmów, tylko.
Rower, liście, hulajnoga. Spacery ze stałym ich punktem pt."buła".
Bunt a raczej BUNT dwulatka.
Stokrotki!!!
Imiona, mnóstwo imion i ich zdrabnianie z "ś" na końcu. Moje imię :).
Jeden weekend z kotami :).
Wieczór autorski Wiesława Myśliwskiego z czytaniem fragmentów "Ostatniego rozdania".
Rosnący stosik książek do przeczytania.

Od teraz moim ulubionym miesiącem jest październik. Zdecydowanie!
A Wasz ulubiony?

12 komentarzy:

  1. Kocia łapka ze stópka dziecka, jesienne refleksy to musiał być wyjątkowy czas. Och i zazdroszczę wieczoru autorskiego:)
    Ulubionym miesiąc ? Zawsze były nim maj i wrzesień. Tegoroczny pazdziernik zdecydowanie przebił wrzesień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój też październik. Ciepło, książki, kawa i koc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim ulubionym jest kwiecień ;) kiedy wszystko rozkwita, zieleni się i powraca do życia :) chociaż przyznam, że tegoroczny październik też skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie świetne ujęte wasze łapy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zadowolona z jesieni, po raz pierwszy w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też przemknął WFF, pomimo, że miałam wiele z nim związanych planów i nadziei.
    W ogóle październik przemknął, nie wiem nawet kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh... zdecydowanie grudzień.... te domy tak pięknie przystrojone... tak pięknie zaprojektowane...
    -/vinci.org.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony to wrzesień-październik, ale też grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zawsze kochałam październik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiecie, zaskoczona jestem bardzo. Spodziewałam się jako ulubionego miesiąca maja, czerwca ale żeby grudnia? Muszę to przemyśleć :).

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja Cię uspokoję - u mnie maj :) No i wrzesień, bo we wrześniu zostałam żoną :)
    Cudowne zestawienie zdjęć, kocia łapka i dziecięca stópka... <3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...