2013/10/09

Kolory. Brązowy

14 komentarzy:

  1. lubię ten kolor :) kojarzy się z jesienią, kominkiem, grubymi swetrami i wyprawami do lasu.
    a miś jaki ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z kolorów jesieni :)
    Obok szarości chyba mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go lubię w naturze, na sobie niekoniecznie.

      Usuń
  3. kurczę praktycznie nie mam w ogóle ubrań w tym kolorze :0 a u innych mi się podoba....ale chyba pomału się przestawię ;-) buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili zobaczyłam uśmiech w kubku a zaraz potem serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech? Ja widziałam tylko serce :)

      Usuń
  5. Hmm, brązowy powiadasz. Coraz bardziej przekonuję się do niego. I masz rację, kawa jest brązowa, dotąd sądziłam, że czarna. :).
    Zgodnie z uzyskanym pozwoleniem podaję moją stronę. http://www.mifufu.pl
    :) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa zdecydowanie jest brązowa. Od dziś będę zamawiać nie czarną a brązową ;)
      Dzięki za namiar!

      Usuń
  6. kiedyś nosiłam brązowy, teraz go nie lubię na sobie.
    za to bardzo lubię te odcienie w akwarelach. w połączeniu z turkusami. :)
    piękne zdjęcia... jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nigdy nie lubiłam na sobie.
      Z turkusem, w akwarelach - bardzo tak.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...