2013/10/21

+18

Koniec października, temperatura +18 C.
Cudnie jest :)

16 komentarzy:

  1. uwielbiam taką jesień :) mam nadzieję, że nie skończy się szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. żeby tak mogło zostać :>
    takie jesienne kadry także mi odpowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest jest! cudna jesień za oknem:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak! Cudnie i jak ciepluuutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna chyba w końcu przyszła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie :) U mnie dziś było 22 st.C. :) Październik zaopatrzył nas w wiele pięknych i kolorowych kadrów, tak jak u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah ta jesień :)
    pozdrawiam, z-puszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. prawdziwie jesienne fotki:) i piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. i jeszcze takie kolory :)
    chociaż ja na temperaturę też nie narzekam, bo w Hiszpanii w której aktualnie mieszkam jest nadal ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech trwa taka aura! A właściwie niech wraca bo dziś już tak cudnie nie było.

    Dziękuję Wam wszystkim i pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie było takiej ciepłej jesieni! Może to rekompensata za śnieg w kwietniu :)

    P.S. chciałam się odmeldować z nowego adresu, bo przekierowanie z malgorzata-maik.pl niektórym nie działa :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...