2013/09/02

Sierpień

Jezioro, mokra trawa, jabłka z jabłonki zza płotu (bardzo przepraszam Panie Sąsiedzie!), spacery, babki z piasku a czasem z ziemi z kopców kreta, huśtawka pomiędzy drzewami.
Dziesiątki a może i setki żabek łapanych do siatki na motyle
(a następnie uwalnianych po czym znów łapanych itd).
Mnóstwo ważek w przeróżnych kolorach w tym jedna z czarnymi skrzydłami.
Biedronki, muchy, komary i ćmy.
Wielokolorowe paznokcie Gabi i moje.
Borówki, jeżyny, maliny i śliwki.
Ognisko, patrzenie w gwiazdy, szukanie sów. No i dzięcioł zwany "dzindziunem".
Koncert Rogera Watersa na Narodowym.
W międzyczasie moje popsute (na szczęście niegroźnie) kolano.
I zdjęcia, dużo zdjęć (nie wliczam w to RTG).

Sierpień się skończył a z nim lato.
Teraz czas na jesień. Chciałabym by była długa i słoneczna.

21 komentarzy:

  1. Tak lubię sierpień.
    To taki cudny miesiąc, kiedy lato się jeszcze nie skończyło, a jesień już zaczęła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ujęcia i chwile, będę tu wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno uwierzyć że lato już za nami

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoje podsumowania miesiąca <3

    OdpowiedzUsuń
  5. owocowo i słonecznie! Bardzo letni był Twój sierpień :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :) Można wiedzieć jakim aparatem robione?
    Zapraszam do mnie - http://lifeisyourcreation88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ktoś mógłby podać mi maila do Autorki zdjęć? Bardzo proszę o pomoc...

    OdpowiedzUsuń
  8. super fotki i ja również liczę na długą,słoneczną jesień :-) pozdrawiam gorąco zapraszam do siebie sissi1910.blogspot.com :-) ja tu mam zamiar zaglądać podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...