2013/08/01

Lipiec

Lipiec był nasycony kolorami i owocami.
Truskawki, porzeczki, maliny, borówki, arbuzy, morele, zielone jabłka i niedojrzałe winogrona.
Niepoliczalne i niekończące się kąpiele.
Kółka i kulki. Kolorowe sukienki. Naklejki we wszelkich możliwych miejscach w mieszkaniu.
Jej nowe słowa i moje nimi zaskoczenie.
Nowe znajomości, sympatie od pierwszego wejrzenia i antypatie od drugiego (po pierwszym dajemy jeszcze szansę). Imiona wyskakujące tak gładko z Jej ust.
Pierwsze w życiu (i oby ostatnie) 40 stopni gorączki.
Szybki był ten lipiec bardzo.
Ale w tej prędkości znaleźliśmy czas by wybrać się na "Przed północą" do tego samego kina, w którym kiedyś dawno temu oglądaliśmy "Przed wschodem słońca" :).


17 komentarzy:

  1. bardzo lubię Twoje "miesiące" :D
    jak to jest, że dzieci tak szybko rosną :> ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak to jest? Nie potrafię pojąć...
      I wiesz co? Ja też te podsumowania lubię :)
      Pozwalają pamiętać. Dziś np wróciłam do poprzedniego lipca i gdyby nie to, że napisałam tam w komentarzach o zalanym mieszkaniu to już bym o tym nie pamiętała. I próbowałam sobie przypomnieć które buty były moimi ulubionymi a ja je wyrzuciłam. Nie pamiętam ich kompletnie.

      Usuń
  2. I nawet "ciocia" da się już usłyszeć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to nawet usłyszysz ciocia Aga :)

      Usuń
  3. Ybeńko, piękny ten Twój lipiec,poza gorączką...:)Porzeczki:):):)Sukienki!!!

    p.s.Kiedyś..., jak będę duża..., też sobie sprawię taki program jak Ty i będę mieć taki kwadratowy kolaż... I może taką Dziewczynkę ze słowami, a później z nowymi słowami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelajno, dziękuję bardzo :)
      I życzę, żeby wszystko się spełniło!

      Usuń
  4. Piękne te Twoje momenty...taki pamiętnik, życzę Ci, żebyś zawsze do niego z uśmiechem wracała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki pamiętnik, dokładnie.
      Też mam nadzieję że będę się uśmiechać, dzięki!

      Usuń
  5. ...zachwycam się chwilami! Piękne! to musiał być udany lipiec! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lipiec to mój ulubiony miesiąc. A gdybym mogła go przedstawić jednym zdjęciem, to zdecydowanie byłoby to błękitne niebo z białymi obłokami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owocowy i bardo kolorowy ten Wasz lipiec :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywny miesiąc, życzę aby sierpień był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...