2013/03/21

Czekam i czekam

13 komentarzy:

  1. Ja też czekam z utęsknieniem na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtarzam się już...idzie,jeszcze chwileczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze juz niedlugo.

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, wytęsknione kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też czekam czekam. mam nadzieję, że jeszcze troszkęęę...

    OdpowiedzUsuń
  6. I się doczekać nie mogę... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja też baaardzo czekam ...

    OdpowiedzUsuń
  8. już nie mogę się jej doczekać!
    pierwszy dzień wiosny, a u nas taka śnieżyca, że szkoda z domu wychodzić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Siedzimy, czekamy, będzie dobrze... Chyba radę damy.... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiem. A jeśli nie damy?

      Usuń
  10. Jak ja tęsknię za taką zielenią! Świeżą, młodą, intensywną!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...