2012/11/29

Niemoc

Mam.
Listopadową jakby.

9 komentarzy:

  1. Przejdzie,na szczęście listopad jeszcze tylko jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie nie za bardzo ją obrazuje;))
    Uwielbiam!
    Też robię takie eksperymenty ale jak na razie niesatysfakcjonujące rezultaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak listopadowa to dobrze bo już jutro grudzień ;-P
    Pozdrawiam i moc przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jesienną i zastanawiam się, czy w grudniu mi przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do ludzi marsz! Bo pogoda nie nastraja do spacerów landszaftowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie ta niemoc Twa to moc, zdjęcie jak spod pędzla :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Głowa do góry! Jutro już grudzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Popatrz, a tu już grudzień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grudzień? Faktycznie.
    Oby to była tylko niemoc listopadowa...
    Niech moc będzie z nami!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...