2012/11/09

Na weekend

Smug Słońca Wam życzę. Sobie też. Na weekend.

18 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo! Tobie również tego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcie... i te promienie słońca!
    I like it a Lot =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham smugi ale tylko te słońca właśnie ;)
    Słońce oświetliło kobiecą postać jak reflektor na scenie aktora, pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i wzajemnie.
    Piękne ujęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ujęcie w słonecznych smugach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. smuga, promień szczęścia...ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. baśniowo:)mam wrażenie jakby ta osóbka na zdjęciu była krasnoludkiem - taka mała przy tych drzewach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie również! wspaniałe zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te smugi słońca padające na tajemniczą kobietę

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje i wzajemnie:)
    swietny kadr!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wzajem, piękne te Twoje zdjęcia:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaglądam i... nie poznaję:) Tak się przyzwyczaiłam do Twoich kolaży że myślałam, że przypadkiem trafiłam do kogoś innego!
    A zdjęcie jest poetyckie i piękne... Na weekend się nie załapałam, więc życzę Ci na cały tydzień;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...