2012/10/16

Szaro i szaro

Tu szaro, tam szaro.
Tu życie, tam życie.

15 komentarzy:

  1. Ale jakoś tak ładnie szaro :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimno mi się zrobiło ;-) Szarość piękna ale tylko na zdjęciach :-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ucieszył mnie podpis pod zdjęciami.
    Nie wiem czmeu, ale bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaro, ale nie ponuro :) Świetny kolaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. obie szarości mnie zachwyciły, ale pierwsza jest bliżej mojego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szarość ciszy i szarość zgiełku

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładny szary, taki nie od czarnego ale od niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba wolę to pierwsze szaro - a na co dzień mam to drugie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry tekst do zdjęć.
    (Nie)ważne gdzie, ważne jak się żyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie - szaro ale pięknie. Ja lubię ten kolor w przyrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. kroplę turkusu wlać należy...w umysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary to moj ulubiony kolor :) w kazdym odcieniu. Ale tu bardzo blisko mi do szarosci po lewej... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego się właśnie ostatnio uczę.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...