2012/07/11

Jeśli lato

Jeśli jest lato to są i kwiaty cukinii.

17 komentarzy:

  1. nie przekonałam się jeszcze do jedzenia kwiatów, ale są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj a się przekonasz, słowo Ci daję :)

      Usuń
  2. Moje marzenie. Masz własne kwiaty cukinii czy kupujesZ?

    OdpowiedzUsuń
  3. hm. Dziś mam leczo na obiad. Nie znam smaku kwiatów cukinii. Ale dzięki Tobie skuszę się:)Jeśli można je jeść ?
    Co by nie pisać, mówić, prawdą jest (co widać), że Twoim Okiem są:) bardzo fotogeniczne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można można. A jak się ma własne to nawet trzeba!

      Usuń
  4. mmm wyglądają przepysznie!:)
    sama bym coś takiego teraz zjadła.
    ja też mam leczo na obiad z cukinii oczywiście:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leczo też dobre.
      Odbuziakuję :)

      Usuń
  5. są jak płonące na talerzu zapałki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :) Do tej pory ich tak nie widziałam.

      Usuń
  6. Ee - a toto się je? A mięso to gdzie jest? ;)
    PS> Faktycznie, wyglądają jak mega-zapałki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się bardzo chce to mięso można wetknąć do środka. Albo nie umyć kwiatków, wtedy jest szansa na jakieś małe mięsko naturalne ;)

      Usuń
  7. Tak, wiem z tajnych źródeł, że to się je - niestety nie wiem, czy warto;) ale prezentują się efektownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tajne źródła nie zdradziły czy warto?
      Warto, naprawdę!

      Usuń
  8. Ja mam swoje cukinie, ale nie mogę się przekonać do jedzenia kwiatów :) Choć ponoć są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) Możesz je usmażyć w cieście naleśnikowym albo piwno-naleśnikowym, wtedy będą chrupkie. A możesz włożyć do środka serek kozi z jakimś ziołem albo ricottę z suszonymi pomidorami i zapiec.
      Daj znać jak wyszła próba!

      Usuń
  9. Cukinię tak - ale żeby z kwiatami?
    Interesujące i taaaaakie piękne:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...