2012/07/05

Ciepło

Ciepło, gorąco, praży...

15 komentarzy:

  1. Jak to pieknie wyglada... i jak bardzo jest niebezpieczne... Miliony ziarenek piasku tworza pieknosc, a jedno samo...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  2. a nawet gorąco i ...pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma wody na pustyni...prawie tak jak u nas ;)
    Extra zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehm - ale pomarańczka :)
    Ja przepraszam, ale od razu myślę to tych ziarenkach, co mi włażą do korpusu i rysują obiektyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kadry ! ! ! i od razu chce mi się pić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. patrząc na zdjęcia mam wrażenie, że patrzę na makro linii papilarnych :) świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak praży dzisiaj. Prawdziwe lato. A zdjęcia piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. za oknem gorąco a na zdjęciach ... ciepło, miło i delikatnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne!
    Gorąco mi od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego mi właśnie potrzeba gdy za oknem wciąż pada:)
    Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i takie spokojne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam. Gdzie takie wydmy?
    PS piekne kadry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziękowania ogólne składam :)

    I am I - Twój tok myślenia jest bardzo prawidłowy, tak właśnie tam było :)

    Ucho od śledzia - wydmy w okolicach MuiNe w Wietnamie.

    Pozdrowienia ogólne przesyłam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...