2012/06/27

Kolory. Piaskowy

16 komentarzy:

  1. świetne!!!!!!
    ps a brama niestety mi uciekła, może następnym razem się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie jakby wydma chciała zasypać dom :), super kolaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super kolaż!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ROBISZ CIEKAWE ,ZASKAKUJĄCE ZESTAWIENIA :)
    POZDRAWIAM BEATA

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam chce. Znaczy zabieram to krzeselko na ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby nie ten krzywy słupek, to byłoby idealne zgranie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten piaskowy kolor. Moj mąż ciągle się dziwi i zastanawia kto wymysla nazwy kolorów farb...bo już nie wystarczają nam podstawowe nazwy kolorow,,,,,teraz pojawiają sie takie nazwy jak piaskowy, czy też pieczarkowy.......a on biedaczek czuje sie w tym zagubiony

    OdpowiedzUsuń
  8. Usiadłabym sobie na tym stołeczku, wyłożyła nogi. Ubrała kapelusza i zsunęła na oczy. Rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory , światło i faktury:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ! Na pierwszy rzut oka oko mnie zawiodło i myślałam, że to jeden kadr ;D
    Piękne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Te dwa zdjęcia wyglądają jak jedno :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny kolor kojący zmysły. I jakie piękne wydmy:) A takie obdrapane drzwi zawsze pełne były uroku dla mnie:)

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...