2012/05/16

Pada

Ale to nic.
Lubię jak pada.

14 komentarzy:

  1. powietrze nigdy nie jest tak rześkie i świeże, jak wtedy, kiedy pada.

    a i wcale nie jest tak smutno, kiedy pada... bo wystarczy choćby popatrzeć na kolorowy parasol pani kupującej w kiosku i od razu człowiekowi raźniej na duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też, byle nie trzeba budować wałów przeciwpowodziowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też!
    lubię ten szelest kropel o liście!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo deszczu widzę piękne kolory :), nawet takie rozmyte są miłe dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze i pada, ale zdjecia sa takie pogodne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię deszcz...i lubię deszczowe zdjęcia.
    Chociaż...ile się trzeba natrudzić, żeby zrobić fajne zdjątko (nogi w kałużach, kapturki na aparacie, spodnie mokre od trawy....ech.....:)'

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas pada od polowy marca. Przez ostatnie 3 miesiace byly moze ze 3 dni kiedy nie spadla ani kropla deszczu. Mam deszczu dosyc, wrecz go teraz nienawidze. NIE MA na swiecie tak pieknego parasola ktory by zastapil slonce, cieplo, swiatlo...
    Ale zgadzam sie. Trudno sie zdjecia w deszczu robi

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, radosne , kolorowe, taki deszcz jest piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię, bo zimno, mokro i nic, tylko zakopać się w domu pod kocem. A nie można! Ale jak u Ciebie na zdjęciach pada - a, to proszę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię.
    I lubię panią z kolorową parasolką :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym tam już słoneczko chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękną parasolkę ustrzeliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...