2012/05/17

Mokro

12 komentarzy:

  1. Lubię jak jest mokro. Zawsze zaskakuje mnie to, że kiedy zaczyna padać deszcz, nagle, w jednej sekundzie, na ulicy wyrastają dziesiątki parasoli. Ja prawie nigdy swojego nie noszę.
    Piękne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane połączenie. W deszczowe dni, jezdnie mają to do siebie, że stają się jednym wielkim lustrem.

    OdpowiedzUsuń
  3. come and go in black, white parallel lines under a blanket of gray rain is just extraordinary!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzyma Cię ten deszcz, ale w towarzystwie parasolek i zebry - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mokro i zimno. U mnie tylko zimno, bo póki co nie pada, ale ponury nastrój daje się we znaki. Ciągle chce mi się spać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ulice są mokre i w paski
    a biedronki są czerwone i w kropki... i też są mokre? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię miasto w czasie deszczu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wiosenny deszcz. Kapitalny ten kolaż, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. drugie zdjęcie kojarzy mi się z Lost in Translation :) pięknie tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby biegali po klawiszach fortepianu ;), świetne ujęcie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś sucho! W końcu :)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...