2012/05/06

Kolory. Pomarańczowy

 

21 komentarzy:

  1. Usmiechnelam sie szeroko.
    Bardzo optymistyczny kolor i zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kolor pomaranczowy :) moje wesele będzie miało za motyw przewodni.. pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny kontrast, pomarańczowy aż świeci tak jak włosy tych dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze z niecierpliwością czekam na Twoje nowe posty, a ten momentalne poprawił mi humor w deszczowy poniedziałek. Pomarańcza rządzi! No i jest pod kolor blogspota:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, pomarańcz i "brudna" zieleń. Idealnie do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście wolę butelkową zieleń, ale podkręcona (mechaniczna) pomarańcza daje radę!

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze zdjecie od dzis bedzie nalezec do moich ulubionych !
    Ja ostatnio szukam czerwonego !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zestawienie! I pięknie mi się skomponowało z piosenką Niny Simone, którą u Ciebie znalazłam.
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoim okiem zawsze świetnie :), całość jak dzieci wpatrzone w słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to się wypomarańczowałyśmy :-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. pomarańczowy smak dzieciństwa :)
    soczysty...

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Jestem fanką tych zestawień, momentalnie poprawiają nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poprawiacz humoru i nastroju.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje "słucham" zawsze wywołuje u mnie emocje, chyba lubię podobne utwory:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...