2012/04/01

Kolory. Różowy

18 komentarzy:

  1. Mój stosunek do różoffego koloru wyrażają gołąbki na środku po lewo. Dobitnie! Przepraszam, pardą, co-złego-to-nie-jak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kolor jako taki to nie mój faworyt, ale w Twoim ujęciu nie do pogardzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój faworyt również to nie jest ale gdyby tak nie istniał wcale... Bardzo ubogo by było bez tych wszystkich różowych kwiatów i różowych wschodów...

      Usuń
  3. pięknie obaliłaś stereotyp koloru różowego!

    a gdzieś, kiedyś, ktoś napisał książkę pt. "różowy to kolor persji"
    - tak mi się skojarzyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      "Różowy to kolor Persji" - intrygujący tytuł, sprawdzę co to :)

      Usuń
  4. Jak widać, różowy niejedno ma imię. Może być w stylu znanej lalki o imieniu na literę B, może być taki, jak u Ciebie - głęboki, mocny i orientalny. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niejedno, jak wszystko. Dzięki Gosiu :)

      Usuń
  5. Różowy, różowemu nie równy :)
    Piękna fuksja i amarant ;), a te "wiatraki" - bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne fotki, jak zwykle Swietny ten kolor taki roz -nie roz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie ten odcień różowego lubię i konika też :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie znoszę różu - to w tym wydaniu podoba mi się bardzo! :)
    Konik boski - dodałabym do niego różowego jelenia z przed pewniej Cieszyńskiej restauracji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magenta smakowita jak malinowy sorbet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani w różowej sukience i różowe dodatki do tła.. świetne ! Lubię taki różowy :) Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały orientalny róż! Ale najbardziej podoba mi się ujęcie z wiatrakami, tam jest wręcz namacalne powietrze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...