2012/04/12

Drzwi do wiosny

35 komentarzy:

  1. Moja ulubiona zieleń, kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne!!!Zielen soczysta tak jak i zielen na moich scianach:] Fantastyczna!
    W polaczeniu z (nieczestym zreszta) sloncem za moim oknem moge powiedziec,ze czuje wiosne:)
    Pozdrawiam cieplo:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz aż tak soczyste ściany?
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  3. uwodzi mnie nieskazitelna, perfekcyjna zieloność Twojej trawy.
    uwodzi mnie też to, że te drzwi są sfatygowane, tak bardzo używane, tak bardzo skażone dniem codziennym, tak bardzo potrzebne.
    pięknie zestawiłaś kontrasty i podobieństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nieskazitelna trawa to ryż, on zawsze jest taki soczysty.
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Za chwilę taka będzie za oknem, za momencik.

      Usuń
  5. Twoje drzwi i okna stają się moim nałogiem, artystyczna forma i koloryt jak z malarskiej palety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałogiem? Mam nadzieję, że nie będziesz z nimi (ze mną?) walczyć ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Przez takie drzwi chętnie bym poszła do wiosny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To śmiało Dag, otwieraj i idź!

      Usuń
  7. Zamiast porannej kawy, lub z poranną kawą energetyzujące fotki:))) bardzo wiosenne i piękne:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście bardzo energetyczne zestawienie :-)
    Chciałabym mieć kiedyś taki mały domek z zielonymi drzwiami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle - cudne połączenie.
    I ta zieleń!
    Super!
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Udanej reszty tygodnia :)

      Usuń
  10. O taaak, to ja przez nie przechodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. radiohead! :) a te ostatnie soczyste notki bardzo pozytywnie nastrajają i są naprawdę bezbłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radiohead jest moim nałogiem, zdecydowanie.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  12. Rządzisz! Już wiem, że się powtarzam, ale masz niesamowite oko do tych połączeń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło za każdym razem Gosiu, więc możesz się powtarzać ;)

      Usuń
  13. jestem laikiem i "uprawiam fotografowanie naiwne" ;-) jestem pod wrazeniem motywow

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...