2012/02/01

Kolory. Biały

25 komentarzy:

  1. Bialy to trudny kolor ale swietnei ci wyszedl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właściwie to szaro mi wyszedł, prawda :)?

      Usuń
  2. pierwsze zdjecie to para,tak? super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Para, znad kubka z herbatą :) Dzięki!

      Usuń
  3. biały też ma wiele odcieni ;)
    podobają mi się bo są takie "ascetyczne" ;)
    a i kocisko urodziwe i śnieg się pięknie skrzy ;)
    u mnie kompletnie bez śniegu :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały w takim wydaniu jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie tęczowo mieni się śnieg na drugim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny biały - uchwycona kwintesencja bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzący śnieg - jak brylanciki.
    U mnie śniegu ani widu, ani słychu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite te kolory i faktury u Ciebie.
    Podziwiam;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. To jednak hurtowo odpowiem :) Bardzo Wam dziękuję!
    A co do skrzenia śniegu, wczoraj w Warszawie padał z nieba gwiezdny pył, naprawdę :) Przed południem. Mienił się wszystkimi kolorami. Kto widział te cuda?? Niestety byłam bez aparatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam! Pięknie mienił się w słońcu.

      Usuń
  10. Lubę tę wyciszoną biel z Twojego posta Działa kojąco.
    A gwiezdny pył też widziałam - można przez chwilę polubić mrozy;)
    Ściskam ciepło, C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiezdny pył zrekompensował mi odmarznięcie nosa tego dnia :)

      Usuń
  11. oj, dawno nic Twoim okiem nie oglądałam! idę podziwiać wcześniejsze wpisy a ten już zalicza się do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, jak się cieszę, że do Ciebie trafiłam. Robisz niesamowite zdjęcia. Idę rozejrzeć się po starszych postach, ale już wiem, że bardzo podoba mi się Twoje "oko". Może i ja kiedyś nauczę się takie śliczne foty robić:) A póki co poinspiruję się trochę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę, że tu trafiłaś :)
      Dziękuję!

      Usuń
  13. to tak jak w malarstwie - nie ma czystej bieli, a śnieg ma milion odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie:) pięknie śnieg się błyszczy... i ten kotek! super:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcie śniegu jest przepiękne!
    i ta para, na pierwszym zdjęciu, obłędnie...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy kolaż-lubie bardzo, podobnie jak biały kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale tutaj ładnie! i jak dużo warszawy, cudnie.
    i widzę, że nie tylko ja mam dziką fazę na robienie zdjęć przedstawiających drzwi :D

    pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...