2012/01/02

Światła, mazy

14 komentarzy:

  1. Ten pierwszy "maz" wyglada jak namalowany obraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Światłomazy to właściwie może być nowy trend w fotografii :-)
    Zawsze masz świetne kolarze. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko - ten pierwszy maz jest taki stary jak pierwsze z najpierwszych aparaciki cyfrowe. Czyli już trochę lat ma :) Zdjęcie zrobił najprostszą małpką mój mąż wypróbowując zoom cyfrowy :) I dziwię się że to się gdzieś zachowało a nie poszło do kosza. Teraz bardzo mi się podoba ale wtedy pewnie nie miało szans się podobać.

    Polala - nowy trend światłomazy, bardzo mi się ta myśl podoba! Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Najbardziej podoba mi się to ostatnie;)
    To jest jakiś biurowiec?

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to jest, że niby źle zrobione, poruszone, a takie ładne. lubię takie najbardziej (:
    lubię Twoje połączenia zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaale cudne!!!!
    Ja się bawiłam z firanką. Jestem ciekawa co wyszło :) Ale kliszę zapełniam powoli. Bardzo powoli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anno - tak, to biurowiec, w którym praca wre całą dobę, aż się zastanawiam nad czym się tam pracuje :)

    Mru - dziękuję.

    Justmaga - :)

    Polko - bo kliszę należy zapełniać powoli! Ciekawa jestem w takim razie Twojej firanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice images. Happy new year!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za miłe komentarze, cieszą :)
    Światła wyszły pięknie, fajne jest w nich to,że nie da się do końca przewidzieć jak wyjdą na zdjęciu.

    Będę do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jupi - pędzący blok! To niech sp...ędza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Może pracują nad tym, jakby tu nie pracować?;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie zdjęcia :D A najbardziej, gdy odkrywam je w aparacie i są wykonane nieświadomie :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...