2012/01/19

Barwy ochronne

21 komentarzy:

  1. Mmmm...ale cudne połączenia zdjęć ;D Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię szarości w garderobie. A już takie cieplutkie skarpeciuchy uwielbiam ponad wsyztsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nazwa idealna;)czasem odczuwam podobną potrzebę i wkładam ulubiony szary sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie polaczone:))
    Uwielbiam szary kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom z wełny parzonej. Boskie zdjęcia!
      Świetne!
      Uściski i ciepłe pozdrowienia.

      Usuń
  5. Fantastyczne zestawienia. Twoja wyobraźnia już nie raz mnie czarowała - znów CI się udało:)))
    uściski zostawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ghia, Kemotka - dzięki!

    Jagoda - i ja też ;)

    I am I - :)

    Monisia - szary sweter w szary dzień a gdy śnieg to melanżowy?

    Agnieszko - bo szary już taki jest do lubienia i otulania, prawda?

    Mimi - aż sprawdziłam co to jest wełna parzona ;) Dziękuję bardzo!

    Iwono - niezmiernie mi miło, odściskuję :)

    Justmaga - to ogromny komplement!

    Pozdrawiam Was ciepło bo znowu pada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! Od razu zrobiło mi się cieplej;)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie łączysz zdjęcia z ich opisami:-), ten szary kolor...magia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo trafne połączenie, u mnie za oknem szaro buro. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja szarego nie lubię, chociaż teraz może już trochę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry wieczeer,
    Lubię do Ciebie zajrzeć i pooglądać
    Twoim Okiem ;))

    Uściski,
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  12. Anno - szalik Cię rozgrzał czy skarpety? :)

    Agnieszko - dzięki!

    Eloszqa - a jaki lubisz?

    Bea - bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielony, brązowy i niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale czad! szalejesz z tymi szarościami, perfect!

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonałe kolaże Ybo!!:) Ten szary jakiś taki oswojony od razu:))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...