2011/12/04

Warszawa


16 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie - coś fantastycznego, ale uchwyciłaś chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie - wow! Nie mogę się od niego uwolnić! Siedzę i patrzę z rozdziawioną buzią!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa jak nie Warszawa.
    Wyjątkowo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie przydekorowana, i te czarno-białe zdjęcia! Bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdziwy duch miasta, wow! uchwyciłaś coś, o czym wielu mówi, że jest, ale niewielu widziało - zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, ładniej to miasto wygląda na nich niż w rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze czad...:)

    p.s. Ty, Yba, pisz do mnie, na zacisznakuchnia@gmail.com, bo Mikołaj do Ciebie przyszedł...w postaci bonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo!

    MK - duch miasta, podoba mi się :)

    Ewelajno - naprawdę Mikołaj mnie odwiedzi? Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze Nina Simone do słuchania :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej czyli Warszawy?
    Nina Simone z czarno-białą fotografią brzmi dobrze, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba dobrze postawiłaś pytanie. Jego też. Ale tak, chodziło o Warszawę. Bardzo Ją polubiłam przez ostatnie półtorej roku. Tylko bramy w okolicach Żelaznej nie zdążyłam zobaczyć, zbyt późno przeczytałam odpowiedź.
    Brzmi bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...