2011/12/28

Kolory. Góry

Kolory nocy i choinki. Na po świętach. Analogowe.
I trochę gór.

19 komentarzy:

  1. No boskie to pierwsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się bez pamięci w pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę oryginalny. Pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od pierwszego zdjęcia nie mogę się oderwać. Kilka razy próbowałam i nie da rady! Przykuło mnie!
    Szczególnie te drobne chmurki nad szczytami baśniowej krainy!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze zjawiskowe!

    i analogi w dodatku. chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  6. to pierwsze i las - zakochałam się..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poproszę mgliste pagórki i długie cienie. Bo tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio żyję między Wiedźminem, Walką o tron i Hobitem tam i z powrotem.
    Właściwie tylko tak mogę te zdjęcia skojarzyć i dopasować. Do mojej scenerii baśniowej :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham, kocham góry! Zdjęcia piękne - tym bardziej, że to analog :)
    Lubię tutaj zaglądać...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo dużów i mało małów ;) Do siego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Yba, napisałaś do mnie? Otrzymałaś bon... Gubię się... Napisz proszę... szybciutko na zacisznakuchnia@gmail.com
    p.s. nie miałam komputera..., czas nagli...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam bardzo.
    Dla mnie to bardzo wyjątkowe zdjęcia i to całkiem nie ze względów na same zdjęcia. Tym bardziej mi miło, że jako same zdjęcia też są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia jak z bajki, szczególnie to pierwsze. Pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...