2011/11/18

Łopienka

Miejsce w Bieszczadach.
To był jedyny dzień, którego nie spędziliśmy na szlaku.
Pochmurno, mgły otulające góry, jakaś mżawka. Zimno. I tak przez cały dzień.
Zrobiliśmy sobie tego dnia małe wycieczki.
Pierwsza do Łopienki, miejsca gdzie kiedyś była wieś a teraz (na skutek brutalnych zaszłości historycznych) wsi nie ma. Jest tam tylko, a może aż, cerkiew.
Kiedy do niej wchodziliśmy zza chmur wyszło słońce, na jedną chwilę.
I ukazało się to co na zdjęciach.
Taka mała prywatna chwila magii.

17 komentarzy:

  1. Faktycznie magicznie. U mnie też są wsie, których już nie ma, przez te wszystkie lata wchłonął je las ... Bieszczady są cale magiczne przecież ...

    OdpowiedzUsuń
  2. prywatna chwila magii.
    piękna.
    przypomniała mi taką moją chwilę, lat temu kilka w małym kościele na południu Francji. z małym Chłopcem na ręku, kiedy podłoga pokolorowała się nagle światłem przefiltrowanym przez witraże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ghia - tak, to prawda, Bieszczady są pełne takich miejsc-duchów. Jesteś stamtąd właśnie?

    Delie - a wiesz, że pamiętam tamte Twoje zdjęcia? Czy mi się tylko wydaje że pamiętam i nigdy ich nie było na Twoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ybo, jedno było, ale dawno temu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęcza stanowi niezwykły kontrast.
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło pięknie. Ciemne wnętrze i kolorowe światło padające przez witraże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyłapane światło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne.. i chyle czola za to,ze te magie na zdjeciacj widac a nie tylko gre swiatel ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Yupi - a czy to dozwolone, żeby na szarobrązowych kamieniach wieszało się rozszczepione witrażowe światło?

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo urokliwie sfotografowane :) rzeczywiście wygląda magicznie:) zapraszam do siebie:) ja z pewnością będę zaglądać!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzruszyłam się, magiczna fotografia, jedna z tych niezapomnianych.

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze,ale magia!Ta gra świateł...pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne... takie światło do niezapomnienia:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...