2011/10/25

Kolory. Warszawa

13 komentarzy:

  1. U Ciebie to nie tylko kolory. Coś znacznie więcej. A ja nadal potrafię zatęsknić za Warszawą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiejszy tytuł powinien być CIENIE WARSZAwy ;) Piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie z tym idącym Panem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Warszawę bardzo na Twoich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna jest ta Twoja Warszawa. Umiesz na nią patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Uwielbiam Twoje zdjęcia!
    Dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo - a wiesz, że ja też za nią tęsknię kiedy długo mnie tu nie ma?

    Ajko - albo zajączki i ludzie ;)

    Monia - dzięki.

    Delie - bardzo mi miło.

    Magdo - bardzo dziękuję. Pan zwiał jak tylko spostrzegł mój aparat :(

    Tojav - każdy umie choć każdy patrzy po swojemu...

    Anoo-Mario - to niezwykle miłe, dziękuję, miłego również, teraz to już wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Warszawe. Jest tak rozna jak i ludzie w niej mieszkajcy. I tesknie za Warszawa chyba najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz oko do kompozycji!
    Podoba mi się, że na Twoich zdjęciach są ludzie, bez nich chyba nie sposób oddać ducha miasta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justmaga - przyjeżdżaj!

    Małgorzata - Dzięki! Ludzie w przestrzeni coraz bardziej mnie pociągają, taki etap :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kościół na Chłodnej bardzo lubię, ale na swoich zdjęciach ludzi unikam. Wolę, gdy inni ich fotografują :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marcinie - a ja mam coraz większe ciągoty do ludzi na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...