2011/09/14

Kolory portowe. Czerwony


16 komentarzy:

  1. Odpowiadam na bezludne, sierpniowe morze. Tak. możliwe. zimno było, deszczowo było i tylko my byliśmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. energetyzujące:) i świetnie połączone:)

    a ja potwierdzam, że też udało nam się znaleźć w tym roku miejsce gdzie w długi sierpniowy weekend byliśmy chwilami sami na plaży. nad Bałtykiem. wyspa sobieszewska się nazywa:) będę tam wracać, również dlatego, że tak pięknego lasu na wydmach nie widziałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. a butów w takim kolorze nie mam :)
    i szukam właśnie takich trampek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Energia tryska aż miło:) Liny urzekły mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polala - to cudnie :) Znaczy wcale nie cudnie że zimno i że deszczowo ale że sami to tak.

    Delie - Wyspa Sobieszewska to jest Gdańsk, prawda? Nigdy tam nie byłam. Jeszcze :)

    Enchocolatte - wszystko przed Tobą :) Powodzenia w szukaniu!

    Filoarte - dziękuję! Lin wszelkich było tam mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie Twoje kolaze, bardzo.
    Te trampki sa super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To administracyjnie Gdańsk, ale w stronę Mierzei. Jest tam niewiarygodnie dziko i pusto. I to jak blisko Wwy. Byliśmy w sierpniu i dawno Bałtyk mnie tak nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Surowe te zdjęcia, takie męskie :). Może to przez te liny.. Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy do tego portu wpuszczali tylko w czerwonych trampkach? :) Lubię Twoje kolaże.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko - bardzo mi miło, bardzo :)
    A na trampki namawiałam Go długo :)

    Delie - to w takim razie dopisuję Wyspę Sobieszewską do listy miejsc do odwiedzenia, dzięki!

    Joanno - męsko, statki, liny, spodnie, musiało być męsko :)

    Ewo - :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O boze!
    swiete zdjecia na twojm blogu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja, jak Ty to robisz! w ogóle bardzo mi się podoba Twój sposób blogowania, zestawianie zdjęć w dyptyki nadaje im często nowe znaczenie, inny kontekst.. naprawdę świetne. oglądałam archiwum wyrywkowo i idę dalej oglądać. Kiedyś też będę musiała popróbować takich zestawień!

    OdpowiedzUsuń
  13. La mal wina - bardzo bardzo dziękuję!

    Gosiu - strasznie mi miło czytać takie słowa. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne!
    Idealne na plakat reklamowy.
    Pasuję mi do firmy Pepe Jeans :-)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwony + szary = duet piękny i doskonały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimi - wielkie dzięki!

    Creative_asik - ale rymy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...