2011/08/25

Praskie podłogi

 
Na szaro.
I krasnoludki.

8 komentarzy:

  1. Serce:):)
    I kocie łby...lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te krasnoludki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne faktury uchwyciłaś. Najbardziej podoba mi się z sercem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ,ze to nie Ty wydlubalas te kamyczki , aby zrobic serce ???! He, he...

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko - zdziwiłam się niezmiernie tym sercem bo mam już takich chodnikowych serc z różnych miejsc świata kilka. Czy to sercowo-chodnikowy ruch społeczny czy co?

    Ewo - krasnoludki mają swoje małe koniki :)

    Tojav - dziękuję bardzo i pozdrawiam również.

    Maggie - dzięki!

    Agni - to nie ja :) A może ja? We śnie np? Bo skoro to już kolejne serce wydłubane w chodniku to może to jednak ja... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szaro,ale pieknie! myslalam,ze szary to wlasnie smutny kolor,ale na Twoich zdjeciach wyglada bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszyło mnie serce. Bardzo jestem ciekawa czy to przypadek czy czyjeś celowe działanie. W Twoim wydaniu nawet podłoga jest interesująca :). Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...