2011/08/05

Pocztówki


Lubię wybierać kartki. Szukać tych odpowiednich. Myśleć która dla kogo. 
A potem zastanawiać się co napisać każdej osobie. Naklejać znaczki i wrzucać do skrzynki. 
Gdy widzę piękne pocztówki kupuję je też dla siebie. Używam ich potem jako zakładek do książek.

Uwielbiam kartki dostawać. To tak jakby ktoś przesyłał mi kawałek świata.
Zawsze gdy wyjmuję kolorową kartkę ze skrzynki zgaduję od kogo przyszła. 
I zwykle udaje mi się odgadnąć, po samym zdjęciu. 
Najbardziej lubię te zapisane drobnym maczkiem. 
Rozczulają mnie zmniejszające się literki i słowa dopisywane na części adresowej, bo się nie zmieściły na tej przeznaczonej na tekst. 

W przyszłym tygodniu będę wysyłać kartki z Pragi :)

17 komentarzy:

  1. Pocztowki to czas sprzed wielu lat. Kiedys sie wysylalo, teraz....telefon, mail...nawet nie list.
    Milego pobytu w Pradze zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal wysyłam pocztówki i bardzo lubię je dostawać. Wszystkie mam schowane w kilku pudełkach. Lubię oglądać takie stare, sprzed wielu lat.

    A na zdjęciu masz pocztówkę ze Sri Lanki, pamiętam, że taką samą albo bardzo podobną wysyłałam w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pocztówki, tak dawno żadnej nie dostałam... teraz pozdrowienia smsem są modne, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. Praga przecudna czekam na Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. odpoczywaj w Pradze :)

    I obiecuje,ze nastepnym razem jak gdzies pojde to ci przysle pocztowke bo z Anglii to pewnie mam dziesiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cenna to rzecz - kartki. Wysyłam ile się da i uczę dzieci.
    A drzwi naprawdę mam takie. Może machnę fotkę? Pokażę?

    OdpowiedzUsuń
  7. tez wysylam i tez lubie dostawac:) tylko,ze jakby mniej juz tych pocztowek....
    zapewne piekne zdjecia przywieziesz z Pragi,super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agni - to prawda, ale teraz też można, czasami, wyjątkowym osobom :) Dziękuję.

    Ewo - też lubię oglądać stare kartki. Na zdjęciu są aż 3 pocztówki ze Sri Lanki, to właśnie te, które kupiłam sama dla siebie. Pozdrawiam serdecznie.

    Ajko - to pisz mi swój adres i dostaniesz z Pragi :)

    Justmaga - dziękuję :)

    Polala - machnij i pokaż!

    Edita - mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yba, wlasnie ten kawalek swiata wyslany razem z pocztowka jest bezcenny.
    Ja tez czesto sie nie mieszcze w przeznaczonej czesci i wyjezdzam z tekstem na czesc adresowa:) Piekne te pocztowki z Twoich zdjec! Te z Pragi tez na pewno beda cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie dostawac pocztowki choc nie zawsze sama je kupuje i nie zawsze wysylam do innych... :-)

    Udanego pobytu w Pradze zycze, wielu pieknych chwil i zdjec...! M

    OdpowiedzUsuń
  11. Myslalam, ze jestem ostatnia osoba na globie wysylajaca staroswieckie pocztowki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko - czułam, że wyjeżdżasz z tekstem :) Mam nadzieję, że te z Pragi sprawią radość tym do których dotrą.

    Mamsan - dziękuję bardzo!

    Inkoguto - nie jesteś! Zobacz jak nas dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę pokaźnej kolekcji.
    dobrze jest słyszeć, że system pocztówkowy jeszcze działa. marzenie dostać choć jedną. (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Z podobnym jak Twoje, podejściem do pocztówek sobie kiedyś tak pomyślałam, że fajnie byłoby blogowy świat wykorzystać właśnie do dostawania powyższych...Tylko, czy ktoś chciałby się tak "bawić"? Aż tu trafiłam na Twój post!
    Z pewną taką nieśmiałością...czy i ja mogłabym się podłączyć do pocztówkowego szaleństwa? W zamian oferuję pocztówkę z Edinburgha!

    OdpowiedzUsuń
  15. Deer.myself - działa i ma się dobrze. Najlepiej zacząć wysyłać, kiedy już się zacznie ti i inni zaczynają, taki łańcuszek się tworzy :)

    Tereso - no jasne, wyślij mi swój adres.

    Pozdrowienia z Pragi!

    OdpowiedzUsuń
  16. Również bardzo lubię pocztówki. Dostawać i kupować. Też mam ich sporo na lodówce i w książkach jako zakładki ;)
    Yba, napisz mi swój adres na maila - przyślę Ci kartkę z Toskanii ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kemotko, już się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...