2011/07/20

Jedna piosenka i kwiaty

"I've got you under my skin" chodzi za mną od samego rana. 
I nie mogę się zdecydować czy wolę ją w wykonaniu samego Franka Sinatry.
Czy z towarzyszeniem aksamitnego głosu Bono.
Czy może gdy wykonuje ją Diana Krall którą uwielbiam.
Czy też Michael Buble.
Czy gdy gra ją na swej niesłychanej trąbce Chris Botti a śpiewa Katharin McPhee...


I moje po raz pierwszy w życiu zjedzone kwiaty cukinii. Z ogródka Mamy.
Zapieczone z ricottą i suszonymi pomidorami.
Smakowały wybornie.
Dziękuję Mamo, że je poświęciłaś dla mnie!

11 komentarzy:

  1. Hmm ciekawe jak smakują kwiaty cukinii...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam te kwiaty w Toskanii. Były wyborne.

    Piękny kolaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty cukinii. To musi być interesujący smak.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jutro mam cukinię na obiad :-) Wiem jak smakuje cukinia ale ciekawe jak smakują kwiaty cukinii? :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal nie jadlam ale wlasnie sobie zamowilam od farmera i w koncu sprobuje:)
    Piosenke uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany!
    Od kilku tygodni mam na to smaka, ale kwiatow brak :-( Moze chciaz raz dostane? Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zdecydowanie wybieram wersję Botti i K. McPhee z koncertu w Bostonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty cukinii smakują słodko i kwiatowo :) Upieczone są jak miękki a jednocześnie delikatnie chrupiący cieniusieńki naleśnik.

    Encocolatte - a ja dziś wersję Diany Krall :)

    Pozdrowienia dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, przeplatające się kolory. Pomarańczowy z zielonym - tak letnio :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne. uwielbiam czytać Marlene de Blasi, a u niej ciągle o kwiatach cukinii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda smakowicie. Ciekwe czy uda mi się je gdzieś dostać i spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...