2011/07/08

Deszczu ciąg dalszy

12 komentarzy:

  1. No to spiewajmy :)
    "Ciągle pada! Asfalt ulic jest dziś śliski jak brzuch ryby,
    Mokre niebo się opuszcza coraz niżej,
    żeby przejrzeć się w marszczonej deszczem wodzie. A ja?
    A ja chodzę desperacko i na przekór wszystkim moknę..." :)
    Baaaaardzo mi sie te deszczowe kolaze podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i można znaleźć pozytywną stronę deszczu :)
    Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zawsze jak kupuje kolorowa parasolke to mysle,ze nikt tego nie zauwazy bo wszyscy pod nogi patrza. a tu prosze Ty zauwazysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jedna i druga galeria - piękne! U Ciebie nawet deszcz zachwyca!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, nuciłam sobie tę piosenkę kiedy łaziłam po deszczowej Warszawie :)

    Espresso, można! Dziękuję :)

    Justmaga, zauważam i inni też z pewnością zauważają :)

    Ajko, dziękuję Ci bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. :) fajne , ja lubię deszcz jak jestem w domu bo mój parasol przecieka i mam zawsze środek głowy mokry

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo deszczu zdjęcia bardzo radosne i kolorowe- świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na zdjęcie parasoli z góry jest świetny. I do tego udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Parasole z lotu ptaka ;) Podoba mi się pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów świetne deszczowe zdjęcia ;) Z innej perspektywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia. podoba mi się pomysł na ukazanie ludzi z parasolami z góry. no i można do tego zobaczyć kto w jakim kolorze ma parasol (;

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam bardzo.
    Rebeca - może czas na nowy parasol w takim razie? Może wtedy polubisz pod nim nie-moknąć :)?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...