2011/06/13

Maki

25 komentarzy:

  1. Ależ czarodziejskie zdjecia! Ybo, czy to Ty?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie Delie, to moja przyjaciółka :) Ja jestem po drugiej stronie obiektywu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś jej wspaniałe zdjęcia:) Zazdroszczę trochę przyjaciółce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia:). Ostatnio zachwycam się zdjęciami, ja która nie umiem zdjęć robić, którą jeszcze niedawno to nie interesowało..
    A to jakaś plantacja maków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia! gdzie takie piękne pola makowe znalazłaś?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Delie - dziękuję
    Yvonne - to pole ze zbożem ale faktycznie wyglądało jak plantacja maków :)
    Mru - dzięki
    Enchocolatte - na Dolnym Śląsku, sporo tam takich pól :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych pól makowych, u nas tylko pojedyńczo pojawiają się w zborzu.


    Piękne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie! Uwielbiam takie pola a Twoje zdjecia oddaja ich urok:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjecia...!

    u Ciebie takich pol makowych duzo a ja takie jedno bym chciala przynajmniej zobaczyc...! cudny widok i piekne kwiaty, uwielbiam je...

    Pozdrawiam serdecznie. M

    OdpowiedzUsuń
  10. O raju!Jak makowo!...a ja tu się zachwycam jak widzę dwa maki obok siebie;)
    Cudna seria!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chciałam zapytać, gdzie to pole ;) ale już przeczytałam. Piękne!!!! Bardzo lubię maki, są dla mnie takie kruche i delikatne, a zarazem wyraziste. Choć najbardziej lubię ją na takich polach czy łąkach jak na zdjęciach! W bukietach niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 13-stego, 13-sty komentarz, szczęśliwa 13-stka. Makowe pole jak z bajki. Piękna bohaterka i cudowne delikatne kadry. Biorę sobie jednego maka dziś dla siebie Ybo jeśli mogę. Dziękuję Ci za tę ucztę wizualną. Pozdrawiam ciepło.A.

    OdpowiedzUsuń
  13. wczoraj jadąc pociągiem widziałam cudowne makowe pola. uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia. Bardzo urokliwe.
    I super kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam bardzo.
    My tych pól makowych szukałyśmy, obrałyśmy sobie cel: pole makowe i jeździłyśmy w poszukiwaniu :) I się znalazło takie oto.

    Kemotko - ja też tak widzę maki, jako kruche i delikatne, zerwane natychmiast więdną, najpiękniej prezentują się na polach.

    Pozdrawiam Was ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna sesja i jestem pełna zazdrości wobec Twojej przyjaciółki, że jej przyjaciółka ma taki talent dzięki czemu Ona ma tak piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Yba, przepiękne zdjęcia przyjaciółki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia tak jak piękne mogą być dzikie maki. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Inkoguto - ja też je bardzo lubię.
    Ajko - :) W razie potrzeby jestem do usług :)
    Joanno - dziękujemy obie!
    Tojav - tak, dzikie są najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia. Tyle lata i polskie maki.
    Przyjaciółka powinna być bardzo szczęśliwa.
    Pozdrawiam na weekend!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...