2011/05/16

Porto nr 2. Na żółto

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjecia...! lubie i te zolte i te w odcieniu czerwieni... :-) M

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam Ci zazdrościć w pozytywnym sensie tylu tych podróży i egzotycznych miejsc! :)))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. już mi brakowało Twoich cudnych kompozycji wspomnieniowych !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamsan - dzięki :)

    Iw - a mi i tak za mało podróży i miejsc... pozdrowienia zwrotne :)

    Galerio - miło mi to czytać :)

    Delie - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ to piękne!
    jak plakat!
    Jak najlepsza reklama Porto.
    Jesteś nie do pobicia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimi - bardzo miło mi czytać takie słowa z Twoich ust. Bo dla mnie Ty jesteś nie do pobicia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się Porto, oj marzy... ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...