2011/05/05

Młodość


Elku, z dedykacją dla Ciebie.
Młodości i radości Ci życzę, każdego dnia :)

7 komentarzy:

  1. Wlasnie ostatnio chcialam tak skakac...ale doszlam do wniosku,ze to " juz nie te lata" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to nie te lata?! Każdy wiek jest dobry na skakanie! Bardzo mnie cieszy, że byłaś w takim stanie do skakania :) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zdjęcia. Justmaga na skakanie każdy wiek jest dobry! a jakie później fajne wspomnienia na widok "skaczących" zdjęć (;

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja mam fajne wspomnienia ze skaczącymi zdjęciami, mamy taką całą serię zdjęć ślubnych. i zawsze, gdy nadarza się okazja takie sobie robimy. a, jeszcze na trzepakach też zbieramy ;) zwłaszcza, że trzepaki do już niemal relikty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie energetyczne, skaczące zdjęcie. Ja nie skaczę, ale za to biegam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. młodość, energia, wolnosć i szczęście
    to widze patrząc na te zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię "skaczące" zdjęcia i mam w kolekcji, są takie pełne radości i siły :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...