2011/04/19

Koty



Samo patrzenie na koty uspokaja. 
A ich ciepło i mruczenie przenosi w inny wymiar. 
Mnie. Żeby nie było, że wszystkich :)
Lubicie koty?


"[...] kot i ja jesteśmy jak przeplatające się robaczki jin i jang - to jest właśnie Tao - 
i nie umyka mi fakt, że każdy kot, po hiszpańsku gato, zawiera w swej nazwie trzy litery z Tao, 
przy czym g jest jakby dziurką, jaką pozostawiają w ponczach indiańskie kobiety, 
ażeby dusza ich nie stała się więźniem tkaniny." 
Julio Cortazar, Ostatnia runda

Na zdjęciach Beksik i Iwanko, dwa przytulaśne kocurki. 
Z pozdrowieniami dla właścicieli :)

16 komentarzy:

  1. Lubię koty.
    Zdjęcia leniwych, zaspanych kotów - bardzo nastrojowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię, choć wiem, że to niepopularne:)
    Ale na zdjęciach lubię. A Twoje są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kotki!
    Super ujęcia.
    Widać,że uwielbiają się wygrzewać w słoneczku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. kota mam. ale kociarą klasyczną nie można mnie nazwać.
    mój kot za to jest klasykiem w robieniu mi na złość. (:
    za to uwielbiam go.. kiedy śpi. najlepiej "na krewetkę". wtedy rozpływam się jak pączek w maśle. (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki pysio, jakie łapeczki........ !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubiłam, do czasu... gdy zostałam obdarowana śliczną kotką i od tej pory... uwielbiam :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne, szare łapki zniewalają...

    OdpowiedzUsuń
  8. koty uwielbiam...ale do posiadania kota albo do bycia posiadanym przez kota trzeba dorosnac... :)
    a ten kot po drugiej stronie szyby? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kot po drugiej stronie szyby to trzeci kot, którego nie ujęłam w opisie :) Taki kot z sąsiedztwa. Brawo za spostrzegawczość!
    Dla tych z Was co lubią koty, w zakładce po prawej stronie jest filmik "Simon's Cat". Obejrzyjcie, genialna seria!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thats very nice, they are beautiful

    Happy Easter

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy!!

    Świetne zdjęcia, i kochane koty:):)
    Aż się chce głaskać.

    OdpowiedzUsuń
  12. sześć sztuk mam :), same panienki, śliczności kocie masz, miałam kiedyś takiego rudiśka ale wziął był zwiał 2 lata temu, ślicznie u Ciebie, świetne zdjęcia, pozwolisz, że się rozgoszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Sergio, thanks for the Easter wishes!
    I wish you a happy spring:)

    Ewelino, to my dziękujemy! A kot macie cudowne!

    Ulu, sześć sztuk, nieźle! Rozgość się, będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham koty !!!
    Niedługo u nas post o moim Ragusiu :)
    Zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale zdjecia, widac po nich ze autorka pala miloscia do kotow:) bardzo interesujacy blog! uwielbiam Twoje kolaze:) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...