2011/04/11

Kolory. Czerwony


Dobrej energii na cały tydzień!

14 komentarzy:

  1. O widzisz a ja mam ostatnio fazę na czerwony kolor, ale tylko kropelkę:)
    Twój taki koralowy:) Super kolaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie.
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, taki lekko ceglasty, troszkę złamany. Uwielbiam tę piosenkę Marizy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolaże :) Bardzo Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia , pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te Twoje kolorowe kolaże ;) a ten jest bardzo właśnie.., energetyzujący. Za oknem szaro, więc dziękuję za odrobinę koloroterapii ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tą dobrą energię, przyda się:) Tobie także życzę jej w dużych dawkach:) Foto bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu miałam kolorowe posty. Był i czerwony. I był hydrant :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw fotek, przyjemny dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Yba zgubiłam Twojego maila napisz do mnie proszę na ajka_k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Koło takiego koloru trudno przejść obojętnie ach ten czerwony.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...