2011/03/26

Kolory Portugalii

7 komentarzy:

  1. Wrócić tam, wrócić !!! Żółty i niebieski - bardzo podoba mi się to zestawienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienie kolorów, takie samo jak widziałam w Hiszpanii - były to azulejos, podoba mi się to, że takie cudeńka istnieją swobodnie w przestrzeni publicznej. I do tego ten Anioł, jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez sie podoba, lubie takie polaczenia... M

    OdpowiedzUsuń
  4. another great composition!

    http://lmphotografic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, nie sądziłam że połączenie fioletu i żółtego może mi się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie ciekawe, bo odcień niebieskiego jest delikatniejszy. Portugalia bardzo fajny kraj, ten kto był, może te barwy kojarzyć ze swoimi wakacjami. Zapewne znalazłoby się jeszcze inne zestawienie panujące w tym kraju.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...