2011/02/01

Zima. Kolory

16 komentarzy:

  1. ciekawa perspektywa! lubię takie zaskakujące kadry!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne połączenie!
    Byłam pewna, że wpisałam się pod pomarańczowym wpisem:)
    Takie pomarańcze są najlepsze. Kiedyś w Andaluzji trafiliśmy na opuszczony pomarańczowy sad w górach. Żadne pomarańcze nie smakowały mi w życiu tak jak tamte...

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień rozgrzewa zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z MK. Ogień z lodem to dobre zestawienie w kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ujęcie... no i te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolaż! I kolory. Takiej zimy chyba nie można nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolaz i kolory, taka zime lubie... M

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połacznie zdjęć wg kolorystyki. bardzo mi się podoba takie spojrzenie (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA!
    brak mi już słów na Twoje collage i zdjęcia.
    Musisz wydać mały album!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...