2011/01/25

Kolory. Pomidorowy

19 komentarzy:

  1. Cudne. Każdy z osobna i razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolor czerwony:) Bardzo mi się podobają zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, aż zachciało mi się soczystego, letniego pomidora ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomidorowy?? -brzmi swietne....i obiecujaco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomidorowy - owszem, bo czerwonego nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje mi świeżych, pysznych, pachnących, prawdziwie pomidorowych pomidorów... Ile jeszcze?

    Ajko - lewe zdjęcie - pani z pieskiem popijająca yerba mate to Buenos Aires, drzwi z prawego to Valparaiso w Chile.

    Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Niezmiennie niezmiernie mi miło :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak myślałam, że tamte rejony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomidorowe pomidory, takie pachnące słońcem i ja poproszę.
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. To pierwsze zdjęcie przypomniało mi Barcelonę ;) A cały kolarz - lato i soczyste, pachnące pomidory! Cudny.

    OdpowiedzUsuń
  10. naładowanam dzięki tej stronce energetycznej :)
    świetne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka mi się marzy.
    Pomidorowa :)

    Energetycznie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...