2010/12/27

Kolory. Biały. Czerwony

 

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zimowe czerwienie z bielą. I apteczka retro, wspaniała, gdzie taka się uchowała?

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. Gra u Ciebie jedna z moich ulubionych piosenek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne połączenie kolorów zimą. Lubię takie. Bardzo fajne zdjęcia. Mam słabość do takich retro rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czerwień zimą. Takie właśnie kolory. Czerwone owoce na białym śniegu :) I apteczka. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)

    Patrycjo - Billy Holiday jest niesamowita a ta piosenka jest taka... otulająca. I również jest jedną z bardzo wielu moich najulubieńszych (no właśnie, jest jakiś limit ulubionych? ja chyba limitu nie mam).
    Zdjęcie apteczki przywiezione z podróży. Wisiała w klasztorze buddyjskim gdzieś na Sri Lance.

    The Backstage - też lubię i też mam słabość :)

    Ewo - czerwony jest konieczny zimą, prawda? Bez czerwonego trudno byłoby ją przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jest ! Nareszcie ! Ulubione świąteczne zestawienie ! :) Czekałam i się doczekałam ;) Najfajniejsza ta apteczka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, już sama nie wiem czy bardziej podoba mi się zimowa czerwień czy zimowy żółty... Przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypadkiem(?)tu trafiłam...Cudownie patrzeć Okiem Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny - dziękuję bardzo.

    Sivko - witaj, rozgość się :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...