2010/11/14

Kolory. Kamel? Karmel?

 

13 komentarzy:

  1. Jakie to krzesełko z lewej ma śliczne oparcie! W ogóle jest takie ładne i delikatne... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie taki był dzisiejszy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie... i zestawienie i kolory... M

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Wczoraj kupiłam sobie jesienne ubrania w tych kolorach ze zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno to najmodniejszy kolor sezonu. Więc co to za kolor właściwie? Wielbłądzi? Karmelowy? Tofi?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcienie brązu, beżu, trochę szarości. Piękne. Jesienne. Ciepłe. Też mogłabym dorzucić coś takiego do swojej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem - może kolor końca jesieni?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor końca jesieni, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te liście, mogłabym się owinąć w takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karmelowe czy kamelowe, nieważne. Na pewno piękne i smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to tofi - bo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się krzesełko i lubię chodzić po suchych liściach.
    Kolor świetny!
    Kupiłam sobie torbę w kolorze jesiennych liści:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba w kolorze liści. Musi być piękna!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...