2010/10/11

The Horse Boy

 
"The Horse Boy" to film. Dokument z podróży do Mongolii.
Niezwykłej podróży rodziców i chłopca cierpiącego na autyzm. Jadą przez Mongolię aby pomóc chłopcu i sobie. Jadą aby odszukać szamana, który być może wypędzi chorobę z małego ciała ich dziecka. Jadą w poszukiwaniu cudu.
"Który nie nastąpi" - te słowa ojciec wypowiada na początku filmu.

Tę niezwykłą historię opisał ojciec chłopca
- Rupert Isaacson w książce "Opowieść ojca. Przez mongolskie stepy w poszukiwaniu cudu".

A dzisiejsze zdjęcie przedstawia nasze polskie konie i pochodzi z czasów fotografii analogowej.

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie. Jestem bardzo ciekawa tej książki. I tego filmu. Lubię, kiedy ludzie udają się w nieznane w poszukiwaniu cudu. Nawet jeśli w niego nie wierzą. A ja wierzę, że ta książka ma dobre zakończenie ;) Nawet jeśli nie spotkali szamana, a jedynie odnaleźli samych siebie. Dla siebie samych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, jest tam dobre zakończenie. Które tak naprawdę nie jest zakończeniem bo życie przecież trwa. Mnie ta ich podróż zafascynowała. I ich wielka miłość. Polecam z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam, nie znałam. Ale rozejrzę się za tym filmem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam sobie tę książkę.
    Bardzo mnie zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajko - film miał 2 projekcje w kinie Muranów w Warszawie.
    Oficjalna strona filmu: http://www.horseboymovie.com/

    Delie - daj znać jak już przeczytasz. Ciekawa jestem Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...