2010/08/30

Lubię

 

Zaheeera zaprosiła mnie do zabawy w "lubię", za co serdecznie dziękuję.
Zasady gry: należy wymienić 10 rzeczy jakie się lubi a następnie zaprosić 10 osób do tej zabawy
(oraz powiadomić je komentarzem na ich blogach).

Lubię:
jesień i jej zapach
jeździć na rowerze
pewne wielkie drzewo, na którym wiszą 2 huśtawki
patrzeć na radość dzieci
targ na którym kupuję natkę pietruszki wprost z koszyka pewnej babci a czasem kwiaty tylko dla siebie
siedzieć i obserwować ludzi
piękne drzwi
jabłka
kolorowe Vespy
krawaty w kwiaty
oraz milion innych rzeczy (ale na tych 10 poprzestanę).

Zapraszam do gry:
Enchocolatte
Delie
Mamasan
Iw

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziekuje za zaproszenie... w najblizszym czasie pewno cos napisze... :-) Pozdrawiam serdecznie. M

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Yba,
    Dzięki za zaproszenie, ale ja strasznie aspołeczna jestem i nigdy nie biorę udziału w tego typu zabawach :) No nie idzie mi!
    A nie chcę potem złamać tej zasady i dać się komuś namówić, bo wszystkie poprzednie osoby, którym odmówiłam poczują się dotknięte!
    Pozdrawiam i nie gniewaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iw - rozumiem i się nie gniewam :)
    Pozdrawiam zwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień, rower, targ, obserwować, zajadać jabłka - też to wszystko lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. drzwi.. uwielbiam. Krawaty w kwiaty - super !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie i postaram się jak najszybciej dołączyć się do zabawy!
    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  7. A zapomniałam dodać, że z Twojej listy też lubię:
    "jesień i jej zapach
    jeździć na rowerze
    patrzeć na radość dzieci
    targ na którym kupuję natkę pietruszki...
    siedzieć i obserwować ludzi"
    Ale rozumiem, że mam podać swoją TOP10, więc jak będzie gotowa to dam znać!
    :)
    E.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...