2010/08/09

Lato cd

 

Dziś lato w smakach.

12 komentarzy:

  1. Nie wiem jak Wy ale ja już tęsknię za truskawkami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez tesknie za truskawkami, nawet nie zdazylam ich pokazac a juz sie skonczyly, musze to nadrobic... :-) Pozdrawiam. M

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam. Już nie ma truskawek, zachłannie łapię więc maliny, gdy one znikną... zniknie lato :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne połączenie - szampan i truskawki :) Szkoda ze truskawek już nie ma

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, och - truskawki:D:D:D
    Tęsknię za nimi, a przecież tak niedawno były:-) Takie świeże i czerwone:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu pysznie :D
    Kiedyś piłam szampana z pływającymi truskawkami...zapomniałam o tym w tym roku :/

    OdpowiedzUsuń
  7. truskawkowy zawrót głowy pomału już się kończy. szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polskie truskawki, najpyszniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozmarzyłam się.. pachnące, słoneczne i słodkie truskawki, i wyśmienite lekkie wino.... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...