2010/05/23

Zamknięte

 

15 komentarzy:

  1. lubię, uwielbiam. Podoba się. Bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Holden :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszędzie pozamykane... może by tak zapukać.... ;o)
    A tak serio... bardzo fajne ujęcia... ciekawie wyglądają te z żywymi farbami ale mocno odrapane już...
    Acz najbardziej to mi się podobają drzwi w prawym dolnym rogu.... z tymi plakatami po bokach...
    Fajny wątek seryjny... :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. There is so much contrast!!
    But all lovely!

    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jazzowa - pukałam wszędzie :)
    Moje ulubione to drugie dolne od lewej. Mieszkałam kilka dni w okolicy i przez ten czas bardzo polubiłam te drzwi. Zresztą cały budynek był bardzo ładny - taki nadgryziony czasem ale nadal imponujący.
    Pozdrawiam.

    Crissant - thanks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiedzam twój blog z przyjemnością, aby zobaczyć piękne zdjęcia z życia codziennego. poezji wizualnej. Bardzo podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zebrane drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tossan - witam i dziękuję.

    Iw - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mają swój niepowtarzalny urok. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, ze zrobilas wiekszy format... Zdjecie z drzwiami tez fajne, drugie z lewej u gory smieszne z tymi podwojnymi drzwiami... :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo - dziękuję :)
    Mamsan - też się cieszę z większego formatu, nawet bardzo.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podobają czerwona po prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie te drzwi mają jakiś charakter, a jednak widać dopasowanie stylów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mrude-HandMania
    Nieznajoma
    witajcie :)
    Pozdrawiam zwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne! Tez kolekcjonuje zdjecia drzwi, ale moja kolekcja wydaje sie przy Twojej dosc skromna;-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...